Til innholdet

Ny kundeportal fra GSGroup

GSGroups nye kundeportal er et døgnåbent kundeserviceværktøj, som sikrer overblik over ordrer og opgaver og gør kommunikationen med kunderne nemmere, hurtigere og bedre.

 

Book opgaver, læg foto-dokumentation ind på sagen, beskriv arbejdsprocesserne, giv statusmeldinger og tilføj løbende nye informationer. GSGroups nye kundeportal sikrer, at alle relevante oplysninger altid er tilgængelige og overskuelige for både virksomheder og deres kunder.

”Det betyder, at virksomheder kan skabe tættere bånd til deres kunder,” fortæller produktchef Magne Roald om den nye portal. Her kan kunderne gå ind og booke opgaver; de kan lægge billeder ind med beskrivelse af det arbejde, de ønsker at få lavet. Undervejs i processen kan virksomhed og kunde kommunikere gennem portalen, og man kan derfor samle hele sagens kommunikation og dokumentation ét sted.

Mange fordele

Der er i dag behov for at effektivisere på alle planer. Alle har travlt. Derfor er det vigtigt, at man selv kan finde informationerne frem, når man har brug for det, mener Magne Roald.

”Slutkunden slipper for at bruge unødig tid på telefonsamtaler og mails, når de kan publicere og tilgå informationer på portalen. Så det handler om effektivisering og samtidig sikring af, at dokumentation for det udførte arbejde altid er tilgængelig for kunden,” siger han.

Læs mere om GSGroup Connect her