Til innholdet

Styrk relationen til dine kunder med et servicemodul

Med et servicemodul i planlægningsværktøjet Handyman får du et detaljeret overblik over både det planlagte og det udførte arbejde.

Modulet er en del af GSGroups mobile ordrehåndteringsløsninger og kan tilpasses efter virksomhedens ønsker og behov.

”Servicemodulet giver montøren mulighed for at udføre arbejdet, uanset hvor han er. Teknikere og montører er ofte på farten, og det er både tids- og ressourcekrævende at skulle gå igennem kontoret for eksempelvis at fakturere,” siger produktchef Magne Roald fra GSGroup, der mener, at modulet samtidig styrker virksomhedernes relation til kunderne. Og her er historikken vigtig.

”Alle, der arbejder i virksomheden, kan gå ind og få adgang til både tidligere og planlagte opgaver hos en kunde. Det skaber overblik og gør det nemt for alle medarbejderne at udføre arbejdet og dokumentere, hvad der bliver lavet,” siger Magne Roald.

Handyman er blevet et af de vigtigste værktøjer for mange montører over hele Norden. Løsningen er modulbaseret og kan tilpasses virksomhedens behov. Det er nemt at tilføje eller ændre modulerne, for løsningen er skabt til at smelte sammen med virksomheden.

”Med Handymans mange moduler får du bl.a. adgang til historik og planlagte opgaver. Du kan oprette tilbud, mens du er ude hos kunden. Du kan fakturere timer og dokumentere og opdatere igangværende og afsluttede opgaver. Systemet giver en nem digital kommunikation mellem kontoret og montørerne i marken. Og informationer sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet.”

Magne Roald fortæller, at servicemodulet med tiden er blevet en løsning, der har stor betydning i hverdagen for mange af de virksomheder, der i dag bruger mobile ordrehåndteringsløsninger og planlægningsværktøjer fra GSGroup.

”Det handler om digitalisering og effektivisering. Med Handyman får du mere ud af de ressourcer, virksomheden har i dag. På den måde kan du eksempelvis få kapacitet til at håndtere flere kunder eller tilbyde nye ydelser til dine kunder – som ikke var mulige uden sådan et system.”

Se hvordan GSGroups mobile ordrehåndteringsløsninger kan hjælpe din virksomhed til en nemmere hverdag.

Kontakt Frank Andersen, hvis du vil vide mere om mobil ordrehåndtering.

Mobil: +45 2555 0304
frank.andersen@gsgroup.dk

 

Relaterede nyheder